Podrška modnog sveta ženama, žrtvama porodičnog nasilja

Svaka druga žena u Srbiji je u jednom trenutku svog života bila žrtva nekog oblika nasilja u porodici. O tome ne treba ćutati!

Modni studio Click se pridružio Avon kampanji „Udari mene a ne žene“, revijom majica sa porukama protiv nasilja u porodici koje su dizajnirali mladi modni kreatori.

Mladi modni dizajneri dali su svoj doprinos kreirajući majice sa simbolima i porukama i na svoj način doprineli ovoj kampanji, koja za cilj ima da se skrene pažnja javnosti na problem nasilja u porodici.

Modele pet srpskih dizajnera na temu nasilja u porodici nosile su devojke pre najsenzacionalnijih revija Beogradske nedelje mode, Ane Ljubinković, Ljube Sikimića i Bate Spasojevića.

Stilizovanje manekena za reviju radila je Marija Pejović, modna urednica magazina Cosmopolitan koja je doprinela da ovaj modni performans snažno prenese poruku protiv porodičnog nasilja.

Za vreme revija je na ekranima puštan informativni film sa statistikama o nasilju u porodici. Na ovaj način skrenuta je pažnja posetilaca modnog spektakla na ozbiljne probleme u društvu koje treba da rešavamo svi zajedno, kao i na to da lepota pre svega dolazi iznutra.

Avon je kompanija posvećena ženama i ovim učešćem na BFW-u, u svetu mode i lepote, želi da podseti javnost da su nežnost i pažnja deo ljubavi, a nasilje i zlostavljanje su njena suprotnost.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *