Mila Jovović – jedinstveni element

Vitkog stasa i mačkastih očiju, Mila Jovović se gotovo nalazi na svakoj naslovnoj strani poznatih magazina. Sposobna je za svaku vrstu metamorfoze, te je inspiracija mnogim svetski poznatim kompanijama.

U manekenske vode se upustila kada joj je bilo samo 11 godina, te joj je podrška roditelja bila veoma važna. Na samom početku karijere bila je inspirisana uspehom svoje majke, koja je bila veoma poznata glumica u svojoj zemlji. “Kao izbeglice iz Rusije, borili smo se sa nemaštinom i stremili smo ka uspehu. Moja mama je videla talenat u meni i poželela da iz njega izvuče najbolje i naviše što može”. Motiv i želja za uspehom su dosta uticali na Milinu ambicioznost, i svaku moguću priliku je koristila kako bi se pokazala javnosti u što boljem svetlu. Veoma brzo uspeva da se probije u svet poznatih zahvaljujući filmu “Povratak u Plavu lagunu”. Odlična gluma i nesvakidašnja lepota joj omogućavaju da postane svetski poznata u filmu Luka Besona, “Peti Element”. Ovim filmom je otvoren festival u Kanu i bio je trenutni hit na svim bioskopskim blagajnama. Sledeću veliku šansu dobija u filmu Jovanka Orleanka, gde je Mila odlično prikazala ovu poznatu istorijsku ličnost, i tako je još jednom iznela svoj ogromni glumački talenat. Ove godine možemo da je gledamo u adaptaciji romana Aleksandra Dumasa, akcionoj avanturi “Tri musketara”.

Iako svetsjki poznata, Mila nije zaboravila odakle potiče, i danas čini sve što je u njenoj moći da pomogne hendikepiranoj deci Ukrajine. Podržava mnoge organizacije, a aktivan je član Fonda za istraživanje raka jajnika, Američke fondaciju za istraživanje lekova protiv side i pokret koji se brine o zaštiti divlje flore i faune.

U svetu mode, Mila je napravila liniju odeće nazvanu Jovović-Hawk, sa prijateljicom Karmen Hawk. Glavni moto ove neobične modne linije glasi “Osećaj se dobro i izgledaj odlično, osećaj se loše i izgledaj odlično”. Marka je stvorena u Los Anđelesu 2003 i reputacija odeće je izgrađena na osnovu uspeha koji je postigla kod slavnih ličnosti. Proizvodi su se rapidno proširili u SAD, Evropi i Aziji. Mila i Karmen su same stilisti i Mila često promoviše svoju garderobu prilikom pojavljivanja u javnosti.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *