Međunarodna konferencija – (Grafički) Dizajner: Autor ili univerzalni vojnik – OBUKA

Od 27. do 30. marta u Dvorani Kulturnog centra Beograda, održaće se četvrta po redu međunarodna konferencija – (Grafički) Dizajner: Autor ili univerzalni vojnik.

Ovogodišnja konferencija nosi naziv Obuka, a u njenom okviru biće organizovano šest izložbi, deset predavanja i jedanaest studentskih radionica.

vojnik4

Međunarodna konferencija “(Grafički) Dizajner: Autor ili univerzalni vojnik” predstavlja četvorodnevnu seriju predavanja, diskusija, radionica i izložbi renomiranih autora, dizajnera i teoretičara iz Srbije, regiona i Evrope. Projekat je prevashodno namenjen studentima umetničkih fakulteta i fakulteta za dizajn iz regiona, ali i mladim profesionalcima i široj publici.

Predavači na konferenciji su:

Boštjan Botas Kenda – Slovenija, Denis Elbers (Dennis Elbers) – Holandija, Isidora Nikolić – Srbija, Ivica Mitrović –  Hrvatska, Jana Ulrih (Janna Ullrich) – Holandija / Nemačka, Nebojša Cvetković – Srbija, Oliver Kartak – Austrija, Tribuna – Slovenija, Vanja Cuculić – Hrvatska, Vesna Pešić – Srbija.

U okviru ovogodišnje konferencije biće organizovane sledeće izložbe:

Izložba POLET – Ekonomska propaganda u Jugoslaviji 1969 -1980. godine; ** Izložba „Pohlepa nije u modi, saosećanje jeste“ – izložba plakata holandskih dizajnera; ** Izložba Search/Find/Like/Share – Mogućnosti vizuelnog pripovedanja, kustoski tim Sven Ehman i Denis Elbers; ** Izložba Dizajn Tribune 2009-2012; ** Izložba IMAM(O) PROBLEM; ** Izložba radova studenata – učesnika konferencije Menjaža.

RADIONICE_0

Popodnevni program čine studentske radionice za studente-učesnike koje se održavaju na Fakultetu za medije i komunikacije, Karađorđeva 65.  Jedanaest različitih mentorskih radionica predstavljaju platformu za rad, istraživanje i eksperimentisanje. Kroz susret profesionalaca i studenata razmenjuju se znanja, kulturne vrednosti, ideje o dizajnu i vizuelnim komunikacijama kao i o promenama koje su nužne u odnosu na savremeni sistem obrazovanja iz oblasti grafičkog dizajna. 

PROGRAM:

Sreda 27. mart
19h – Otvaranje 4. Međunarodne konferencije (Grafički) Dizajner: Autor ili univerzalni vojnik – Obuka, Kontrolni – kviz, Dvorana Kulturnog centra Beograda
20h – Otvaranje Izložbi
Izložba POLET – Ekonomska propaganda u Jugoslaviji 1969 -1980. godine, Likovna galerija i galerija Podroom, Kulturni centar Beograda
Izložba „Pohlepa nije u modi, saosećanje jeste“ – izložba plakata holandskih dizajnera, Galerija Artget Kulturnog centra Beograda
21h – Izložba Dizajn Tribune 2009-2012, Galerija 12 HUB

Četvrtak, 28. mart
Dvorana Kulturnog centra Beograda
9:30 – 10h – Registracija učesnika
10 – 11h – Denis Elbers, Holandija
11 – 12h – Vesna Pešić, Srbija
12 – 13h – Boštjan Botas Kenda, Slovenija
Fakultet za medije i komunikacije
15 – 20h – Studentske radionice
Otvaranje Izložbi
20:30 – Search/Find/Like/Share – Mogućnosti vizuelnog pripovedanja, kustoski tim Sven Ehman i Denis Elbers, Robna kuća Beograd
21h – IMAM(O) PROBLEM

Petak, 29. mart
Dvorana Kulturnog centra Beograda
9:30 – 10h – Registracija učesnika
10 – 11h – Oliver Kartak, Austrija
11 – 12h – Jana Ulrih, Holandija / Nemačka
12 – 13h – Tribuna, Slovenija
Fakultet za medije i komunikacije
15 – 20h Studentske radionice

Subota, 30. mart
Dvorana Kulturnog centra Beograda
9:30 – 10h – Registracija učesnika
10 – 11h – Vanja Cuculić, Hrvatska
11 – 12h – Nebojša Cvetković, Srbija
12 – 13h – Ivica Mitrovic, Hrvatska
Fakultet za medije i komunikacije
15 – 18h – Studentske radionice – Prezentacija radova nastalih u okviru radionica.
Kulturni centar Grad
21h – Otvaranje izložbe radova studenata-učesnika konferencije Menjaža

Autor projekta, organizator i producent ove međunarodne konferencije je nevladina organizacija Blokovi (blokovi.org), osnovana 2010. godine, koja se bavi edukativnim projektima u oblastima dizajna, umetnosti i arhitekture, obraćajući se mladima, kao budućim profesionalcima i nosiocima društvenog razvoja. Blokovi deluju s ciljem da doprinesu stvaranju sistema vrednovanja znanja i modela funkcionisanja, neophodnim za uspostavljanje novog pozitivnog sistema vrednosti kod mlađe populacije.

Konferencija se realizuje četvrtu godinu za redom u partnerstvu sa Kulturnim centrom Beograda, Fakultetom za medije i komunikacije Univerziteta Singidunum, ERSTE bankom, Austrijskim kulturnim forumom, Marketinškom agencijom SuperDot, Muzejem savremene umetnosti, Kulturnim centrom Grad i štamparijom Publikum. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *