Koji nakit vam preporučuje horoskop?

Ako ste rođeni u aprilu, u znaku ovna ili bika, pravi izbor za vas je nakit sa brilijantom ili rubinom. „Hladna“ lepota brilijanata biće idealan kontrast toplim danima koji nas očekuju, dok će vatreni rubin istaći temperament i ženstvenost.

Ovna, po svim zodijačkim pravilima, štite cirkon, dijamant, zlato i rubin, dok biku poslovni uspeh donosi nakit u crvenim tonovima. Ukoliko planirate da tokom aprila rođendanskim poklonom obradujete dragu žensku osobu, odaberite neki od upečatljivih komada iz kolekcija „Treasure“ ili „Classic“ Zlatarne Celje.

Mistični Tahiti biseri – blago svake dame

Kolekciju nakita „Treasure“ čine prsten, dva para minđuša i dve ogrlice izrađene u kombinaciji 14kt belog zlata, brilijanata i Tahiti bisera. Nesvakidašnja lepota kolekcije namenjena je svim damama jedinstvenog stila koje tragaju za savršenim dodatkom svojim dnevnim i večernjim odevnim kombinacijama. Sjaj brilijanata i elegancija bisera, učiniće svaku vašu toaletu vrednom pamćenja. Kolekcija „Treasure“ ističe najveće blago koje poseduje svaka dama – njenu ženstvenost.

Treasure

Klasika koja nikada ne izlazi iz mode

Ako volite kombinaciju belog zlata sa brilijantima i vatrenim rubinom, komadi iz kolekcije „Classic“ će vas očarati. Prefinjenost i otmenost koji se ogledaju u svakom detalju prstenja, minđuša i ogrlice iz te kolekcije, namenjeni su damama koje žele da istaknu čvrstinu svog karaktera i skrenu pažnju na svoju strastvenu prirodu. Uz nakit iz kolekcije „Classic“ zablistaće i najjednostavnija večernja haljina, a ako se uklopi u svakodnevno odevanje, daće pečat posebnosti i istančanog stila.

classic

Dame i muškarci koji vole ekstravagantan i upečatljiv nakit, svoje omiljene komade će uskoro moći da kupe i u prodajnom objektu Zlatarne Celje u Sportskom centru Voždovac, čije je otvaranje zakazano za 25. april 2013. godine.

Zlatarna Celje trenutno je najveći i najpoznatiji proizvođač zlatnog i srebrnog nakita sa tradicijom dugom više od 160 godina. Kompanija je vlasnik robnih marki Zlatarna Celje i Lencia u segmentu nakita i Aurodent u segmentu dentala. Misija kompanije izgrađena je na dobro poznatoj tradiciji, kvalitetu i prepoznatljivom brendu, kao i širokoj paleti proizvoda za muškarce i žene svih dobi. Primarni cilj Zlatarne Celje je zadovoljstvo kupaca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *