Intervju: Nina Karlavaris – Karlavaris Swimwear

Nina Karlavaris je grafička dizajnerka koju je moda oduvek interesovala. Spojila je lepo i korisno i odlučila da se oproba i u kreiranju omiljenog “dela garderobe” –  kupaćeg kostima. Kako joj je to bilo vrlo inspirativno i nije mogla da se zaustavi na jednoj ideji – svoj rad je proširila na čitavu kolekciju.

U razgovoru za magazin Stazenezele.rs Nina Karlavaris otkriva…

U čemu pronalazite inspiraciju za dizajn svojih modela?

U svemu! Zvuči šablonski, ali inspiracija je svuda oko mene, u malim svakodnevnim stvarima, na fotografijama, u prirodi. Bitno je samo da imaš ‘dobro oko’ i da znaš da pogledaš, osetiš i primeniš na pravi način. To vam je kao i u ljubavi – čista iluzija – vidimo i osećamo stvari koje neko drugi ne shvata i ne primećuje.

Vaša aktuelna kolekcija Candies, koja pleni veselim bojama i maštovitim krojevima, prikazana je na Nedelji mode u Beogradu. Kome je kolekcija namenjena, recite nam nešto više o njoj?

Kolekcija je praktično nastavak moje prošlogodišnje ideje. Kao što rekoh – prošle godine sam uradila ‘experimentalnu’ fazu, a ove godine sam je definisala i potrudila se da je predstavim na pravi način. Namenjena je devojkama koje će je nositi bezbrižno i sa lakoćom! Želela sam da spojim dve stvari koje su važne za ženu i pomažu da se dobro oseća u kostimu, a to su praktičnost i unikatnost!

Kakvi su Vaši utisci nakon revije na 31. Amstel Fashion Week-u s obzirom da je to Vaše prvo učešće na takvoj manifestaciji?

Što se tiče Beogradskog Fashion Weeka stvarno imam samo reči hvale, mislim da je ta vrsta reklame bila neophodna i ključna za moj dalji rad. Prezadovoljna sam što su počele i prelepe Beogradjanke da se interesuju za moje kreacije, pa se sad priča širi na celu Srbiju, a i na inostranstvo.

Osim na stranici na Facebook-u, gde zainteresovane dame mogu da vide i kupe Vaše modele?

Da, pored Facebook stranice nedavno je izašao i sajt  na kome mogu i oni koji nemaju facebook da `virnu` i vide kako izgledaju promotivne fotografije naših kostima, učestvovanje na Fashion week-u, kao i  prošlogodišnju kolekciju.

Ko su Vam uzori u modnom svetu i da li planirate da angažujete nekoga kao zaštitno lice?

Nemam konkretnog kreatora kojeg bih izdvojila, ali što se tiče brendova – volela bih da istaknem Maaji Swimwear koji su imali najjači uticaj na moje stvaranje. Videvši njihovu prošlogodišnju kolekciju i reklamu danima nisam mogla da se odvojim od monitora kompjutera analizirajući kako su na interesantne načine spajane boje i dezeni. Za ovu godinu sam donekle završila reklamnu kampanju koju su radile dve prelepe manekenke Teodora Blagojević i Lejla Beglerović, a za sledeću godinu već imam u vidu par imena ali ne bih ništa unapred.

Na kojoj poznatoj dami biste voleli da vidite svoje kostime?

Ima ih više. Od stranih poznatih ličnosti bi to bile Nicole Scherzinger, Gisele Bundchen , Jessica Alba, M.I.A., Kate Moss, Monica Cruz, a od naših Biljana Tipsarević, Bojana Stojković, Natasa Bekvalac, Bojana Ordinačev, Jovana Prosenik i Jovana Nikolić.

Koji su Vaši dalji poslovni planovi za ovu godinu?

S obzirom da sezona kupaćih kostima ovde već zamire u avgustu i septembru, počinjem polako već da razmišljam o nekom proširenju posla, da se lagano prebacim na jesenje i zimske stvari, samo jos nisam konkretno odlučila kako i šta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *