Eastpak torbe u Supermarketu

Eastpak je autentičan brend torbi i rančeva poznat po dobrom dizajnu, izdržljivosti i funkcionalnosti. Osnovao ga je Monte Goldman 1960. godine kao brend koji proizvodi torbe i naprtnjače od grubog sukna za oružane snage.

Monteov sin, Mark, je 1976. godine zapazio da studenti i učenici često koriste vojničke torbe za svoje knjige te je ubedio oca da započnu posebnu proizvodnu liniju za potrošače. Kolekcija je uvedena kao Eastpak i brzo je postala omiljena među alternativnim misliocima širom univerzitetskog kampusa.

Eastpak je prvi brend koji koristi korduru u proizvodnji svojih torbi  što ih čini čvršćim,  jačim i kvalitetnijim. Takođe, ovo je prvi brend koji se usudio da eksperimentiše sa bojama i šarama i na taj način su njihove torbe uvek bile interesantne i moderne. Upravo ovaj inovativni pristup je zaslužan za veliki razvoj Eastpaka.
Brend se ponosi svojom filozofijom „Napravljen da izdrži“ (Built to resist) i nudi garanciju na 30 godina da biste kupovali sa pouzdanjem!

Balansirajući nostalgični istorijski smisao sa radikalnim modernizmom, Kris van Ah je kreirao prepoznatljiv, prefinjen svet nonšalantne elegancije. Njegov rad karakterišu detalji, jak osećaj za ritual i predstavljanje stila koji odiše “prošlim danima”. Kris Van Ah je rođen u Belgiji 1976. godine. Kratko nakon diplomiranja na Anteverpenskoj Rojal Akademiji lepih umetnosti, preselio se u Pariz 1988 godine. Nakon rada za Iv Sent Loren, a onda i za Dior Homme, počeo je sa prikazivanjem svojih originalnih kolekcija u januaru 2005 godine. Danas je na čelu sopstvenog brenda – KRISVANASSCHE, a u isto vreme je i umetnički direktor za Dior Homme od 2007. godine. Inspirisan vizijom čoveka kome je potrebno vreme da se dotera, Kris Van Ah je započeo potragu za estetskom, novom i autentičnom muškošću. U saradnji sa Eastpak-om, Kris Van Ah daje prizvodima stil i sofisticiranost a luksuzni detalji i moderna muškost postaju suština. U snažnom, urbanom duhu, Kris Van Ah je stvorio 7 novih dizajna, koji su dostupni u tri različite kombinacije materijala i boja. Palete boja njegove kolekcije za jesen zimu 2012. godine su crna, siva, prirodna, a torbe predstavljaju miks sportske, klasične elegancije i vojničkih detalja. Torbe reflektuju ono što je dizajnerov zaštitni znak: fleksibilni materijal, trezvenost, unutrašnju strukturu i čiste linije. Svaka torba ima metalni privezak za ključeve, napravljen od dva posebna komada, koji se uklapaju jedan u drugi, a svaki deo predstavlja ime ova dva brenda.

Više informacija o ovom brendu na: www.eastpak.com/uk-en

Izvor: Designed

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *